reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Martin Ližičiar

Martin Ližičiar

Bloger 
  • Počet článkov:  84
  •  | 
  • Páči sa:  0x

xxx Zoznam autorových rubrík:  . k veci. na hlbinu. za oponou.očami.srdcom.......sedembodková

reklama

.srdcom

Takto štyri roky nazad bola sobota.

Martin Ližičiar

Takto štyri roky nazad bola sobota.

Dnes je piatok. Na tom nezáleží.

  • 4. jún 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 880x
  • 4
. zlatoVláske

Martin Ližičiar

. zlatoVláske

Češeš sa. A ja viem, že zbytočne. Nadarmo. Zapneš si tie vlásky sponkami, a zaistíš gumičkami. (Vieš, že sa mi tak moc v tom páčiš? )

  • 29. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 759x
  • 1
.žehnám ti

Martin Ližičiar

.žehnám ti

Sníval som o tom geste už od detstva. Keď budem mať dievča, chcem jej darovať bozky na čelo. Jedno gesto, mnoho symbolov. Ľúbim ťa, chránim ťa, dávam na teba pozor.

  • 15. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 840x
  • 2
Ja som to/tu!

Martin Ližičiar

Ja som to/tu!

Je hlboká noc. Ticho a tak trochu smútok. Skončil deň. Noc na nejaký čas pohltila hádky, spory, ublíženia, bitky, porážky alebo strach.

  • 12. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 283x
  • 0
.o tisíckach emdéžet v jednom roku

Martin Ližičiar

.o tisíckach emdéžet v jednom roku

Pali, terazseminarista a exžurnalista, mi raz povedal jednu vec. Nesie sa so mnou ďalej. Ak ti jedna dovolí vstúpiť do ich života, spoznáš všetky. Splnilo sa. Do bodky. Nazrel som. Spoznal som ženský svet, v zajtrajší deň oslavovaný. Spoznávam. Nikdy úplne nespoznám.

  • 7. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 122x
  • 0
reklama
Hm, to tvoje objatie

Martin Ližičiar

Hm, to tvoje objatie

Najkrajšie veci na tebe? Vôňa a nežnosť.

  • 6. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 425x
  • 1
.včera a dnes

Martin Ližičiar

.včera a dnes

Sme si o niečo bližšie.

  • 3. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 315x
  • 1
Svet vonku tomu nerozumie

Martin Ližičiar

Svet vonku tomu nerozumie

Pestrý to týždeň. Valentín. (Srdiečka vo výkladoch, ktoré menili vianočné stromčeky a budú zmenené za veľkonočné vajcia). 500 mladých, ktorí chcú počkať so sexom do manželstva. (Sú na počudovanie zdraví a normálni). A pastierský list biskupov o sexualite, antikoncepcii a láske. (Napádaný a nepochopený, nechcene nepochopený).

  • 24. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 334x
  • 2
Púť zaľúbených v Šaštíne

Martin Ližičiar

Púť zaľúbených v Šaštíne

// 16.-17.2.2008// „Keď som bola malá, vždy ráno, keď som sa prebudila, vliezla som medzi našich. Pritúlila som sa pod krídelko a cítila som sa najšťastnejšia na svete. Spomienky na detstvo a pocit bezpečia v nás ostávajú. Osoby sa vymenili, ale ochranné krídlo nám dáva istotu aj v súčasnosti. Dnes je možno tvojou istotou a anjelom tvoj chlapec alebo dievča. Saleziáni Don Bosca...

  • 2. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 896x
  • 1
Si už priveľký na decko!

Martin Ližičiar

Si už priveľký na decko!

Je to taký trend. Si kresťan, alebo by si aj ním rád bol, no cítiš sa OUT. Mimo diania. Bez života. Bez radosti a si suchár. Takto ťa automaticky onálepkujú všetci, keď zistia, že sa hlásiš k Bohu. Omyl.

  • 29. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 420x
  • 4
reklama
.kašlem na stopercentné rady

Martin Ližičiar

.kašlem na stopercentné rady

„ Babička, tak ja idem! Starý človek sa pohybuje po svete pomalšie, opatrnejšie a s vypätím síl. Každučký pohyb rozhýbe jeho telo bolesťou.

  • 22. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 297x
  • 1
Ako ste sa vlastne dali dokopy?

Martin Ližičiar

Ako ste sa vlastne dali dokopy?

Ako? Jednoducho. Prišla a je.

  • 13. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 058x
  • 6
dotyky

Martin Ližičiar

dotyky

(tej, ktorá najkrajšie hreje i vonia)

  • 7. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 466x
  • 1
pod krídelkom_

Martin Ližičiar

pod krídelkom_

  • 10. aug 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 327x
  • 0
pocítiť to teplo

Martin Ližičiar

pocítiť to teplo

Blúdil jednoducho ulicami. Mladý chalan, obyvateľ New Yorku, s tabuľkou na hrudi a s nápisom: Objímem Vás!

  • 25. júl 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 423x
  • 2
reklama
Dve zmačknutia

Martin Ližičiar

Dve zmačknutia

  • 15. júl 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 362x
  • 3
.nežná

Martin Ližičiar

.nežná

  • 29. máj 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 280x
  • 5
Ako doma pri Mame

Martin Ližičiar

Ako doma pri Mame

Nebojte sa , ja Vám poviem, kedy...! vysvetľoval som sympatickému deduškovi, vedomý si že zosadám o stanicu skôr. Viete, idem na tú mládežnícku púť...do Šaštííína, neprimerane dlho zdôraznil to dlhé í. Obrátil svoju pozornosť na sprievodcu... A ako uvidím tu národnú baziliku? Ujo, to sa predsa nedá prehliadnuť... Logicky dodal: „Hlavne na Záhorí!

  • 29. máj 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 224x
  • 1
jéééé... je to syn!

Martin Ližičiar

jéééé... je to syn!

Opravdivý vzťah možno ľahko spoznať. Rozžiarené tváre jeho a jej ( zjednodušene: ich:) zasahujú okoloidúcich, okolostojacich a okolosediacich. To zázračné ( láska) nie je ukryté v sebectve dvoch, ale oslovuje, zasahuje a „vyživuje svet naokolo.

  • 24. máj 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 111x
  • 1
...MÔŽEŠ byť šťastná [aj s iným]!

Martin Ližičiar

...MÔŽEŠ byť šťastná [aj s iným]!

odpíjam z horkého čaju (cukor som nezohnal) a prechádzam druhou stovkou strán o láske, nenávisti a živote. Nedarí sa. Čaj je nepitný, kniha prihrubá.

  • 16. máj 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 090x
  • 4
reklama
SkryťZatvoriť reklamu