reklama

Cítim vo vzduchu pominuteľnosť

Celý večer je clivo. (Nepoužívam toto príliš umelecké slovo, ale dnes večer sa hodí.) Ukrajujem zo vzdialenosti Nemšová – Ružomberok v rýchliku Považan. Pominuteľnosť života je dnes asi vo vzduchu namiesto kyslíka. Stavím sa, že keby sa načiahnem, ostane mi v rukách.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Dnes som napočítal presne ti policajné akcie, v ktorýchsa policajti mordovali s papučami a zle parkujúcimi autami. ( Vraj,niekedy stačí pílka na železo, čas a trpezlivosť.)

Trikrát sa dnes ponáhľala našimi ulicami záchranka. Čo jedôležitejšie? Oslobodiť papuču z auta, alebo bojovať o sekundyživota? Čo je užitočnejšie? Auto sa dáod železa oslobodiť, život nikomu predĺžiť nedokážeme.

Je to pomotané. Veci, ktoré chceme vrátiť, nechcú naspäť.Tie, čo by sme si neradi pustili, nám berú. Bez opýtania a necitlivo.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Dnes nechceli zobrať odo mňa v Krajskej knižnici knihu,ktorú som si od nich požičal. Vraj ju nemajú zaznačenú. Pritom po všetkýchmožných stranách bola ich pečiatka a jasná identifikácia majiteľa. Tak smesa dohodli, že sa im možno zíde. Žeby som sa cítil nesvoj, keby mám vo svojejzbierke kníh jednu z ich (ne)zoznamu.

Dnes si zobral Stvoriteľ a Tvorca ocina malej Moniky.Stáli sme s Monikou pri zrode našej stretkárkskej misie v Kľúčovom.My, pár báb a stretko Pozor napätieživotu nebezpečné. To, čo je nám najviac vzácne, nám je zobrané. V okamihu sekundy sa mení svet. Hodnoty. Postoje.

Smrť sa nás priamodotýka a my sa cítime bezmocní.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ako veľmi by som ju (aj seba) chcel teraz potešiť, že smrťje len spánok. Ono to nie je také jednoduché. V týchto okamihoch žijeme viac preprítomnosť ako pre budúcnosť. Verím však slovám Ježiša z Nazareta, ktorý priniesol večnýživot. Verím v to, že sa s jej ocinom stretnem(e) po druhýkrat tam,kde nie je bolesť ani plač.

Dnes je nejako smutno. Mám chuť povedať všetkým, že to, keďsom im ubližoval, bol omyl. Že majú vzácne miesto v mojom živote. Že vlastne všetky tie hádky, predsudky,naťahovania, ublíženia sú len ľudskou hlúposťou. A ja som najväčší hlupákna zozname.

...že ľúbiť a byť ľúbený je vždy viac ako všetko iné. Dar, ktorý nám nezoberie ani smrť. A ja ju ľúbim. Ju, s najvzácnejším miestom v mojom srdci.

Martin Ližičiar

Martin Ližičiar

Bloger 
  • Počet článkov:  84
  •  | 
  • Páči sa:  0x

xxx Zoznam autorových rubrík:  . k veci. na hlbinu. za oponou.očami.srdcom.......sedembodková

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu