reklama

.včera a dnes

Sme si o niečo bližšie.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)
Obrázok blogu

Dnes si mi hrala na klavíri. To najkrajšie, čo som kedy od teba počul.

Rád ťa počúvam. Tie tóny sú niečím, čo môžem zachytiť. Niečím, čo odráža nahlas tvoju lásku k môjmu uchu.

Začala si sama od seba. Spontánne. Kde sú tie časy, keď som ťa prosil, a ty si sa hanbila...hanbila...a hanbila. Až ma to prekvapilo. Prekvapene potešilo. A ja som sa pre istotu nehýbal, aby si neprestala. A váš dom znel, znela celá ulica a snáď celé Záhorie.

Včera som ti spieval. Ešte predvčerom som si aj počas omše nemotorne hmkal, aby si náhodou nezachytila žiadny tón. Vždy, keď sa muselo odpovedať spevom. A hmkajúc som sa hanbil...hanbil...a hanbil. Alebo pre istotu radšej nespieval vôbec.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Neviem, čo ma to pochytilo. Bolo mi proste fajn. S tebou a pri tebe. Električka rezala cestu z Kapucínskej do Karlovej Vsi a ja som ti spieval. Falošne? Nefalošne? Spieval som. Všetko čo som poznal. To, čo som nepoznal, som si domyslel. Nevadí, že okolo boli ľudia a bolo „vypredané."

A sme si o kúsok bližšie.

Byť spontánny a prirodzený pri tom druhom je na nezaplatenie.

Môcť povedať čokoľvek a nebáť sa reakcie. Môcť byť trápny, smiešny, hlúpy.Byť prijatý.

Martin Ližičiar

Martin Ližičiar

Bloger 
  • Počet článkov:  84
  •  | 
  • Páči sa:  0x

xxx Zoznam autorových rubrík:  . k veci. na hlbinu. za oponou.očami.srdcom.......sedembodková

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu